Всеукраїнська мережа продуктових супермаркетів добре знайома запорізькому покупцю. Сільпо у Запоріжжі представлено великими торговими точками, які розташовані практично у всіх районах міста. Цю мережу супермаркетів вирізняє не лише те, що вона одна з перших з’явилася на ринку України, а й масштабний підхід до свого бізнесу. Крім магазинів, Сільпо в Запоріжжі має власні цехи з виробництва кондитерських виробів, випічки, м’ясних продуктів і готової їжі. Крім цього, компанія реалізує продукцію власних брендів “Премія”, “Повна Чаша”, “Лавка Традицій” тощо.
Для своїх клієнтів торгова мережа надає можливість здійснювати онлайн-покупки через сайт або за допомогою фірмового мобільного додатка з доставкою товарів за адресою. Також на постійних і нових покупців чекають регулярні акції та знижки, а щотижня оновлюються спеціальні цінові пропозиції на різні групи товарів.
Залишаючи свій відгук про мережу супермаркетів Сільпо, будь ласка, вказуйте адресу магазину, якщо ваш коментар стосується конкретної торгової точки.
На Украине хороший уровень. Могу это Сильпо сравнить с киевскими аналогами, где заморачиваются над дизайном помещений и качеством обслуживания. Делаю тут покупки регулярно. Один минус- много людей, но это центр города, поэтому это неизбежно.
На Шевченківському на виїзді іноді буваю, відмінний вибір продуктів. Часто там беру свіжу кондитерку та м’ясо. Зручно, що перед входом є велике паркування, можна закупитися і спокійно вивести продукти до машини.
Сильпо на Украине нравится. Есть своя выпечка, овощи и фрукты нормального качества, да и по мясу часто тут закупаюсь. Все выглядит цивильно. Единственный минус – большое сосредоточение народу, но это нормально для центра города.
Сейчас очень удобно заказывать домой,не стоишь в очереди ,выбираешь время доставки,очень удобно.но я столкнулась именно в Сильпо с тем ,что никто не перезванивает если нет товара,а ты на него рассчитывал.и чтоб сделать второй заказ,заменить на другой товар недостающий,тебе надо заказать на 400 грн.смешно,если не было б печально.у меня на карте определенная сумма,делаю заказ,нет булочек,их не ложат,а зачем мне тогда заказ?деньги через 3-5дней,доставка бесплатная с подписки плюх уже списана.
Конечно мне позвонили ,извинились,уточнив что мне звонили,а я не взяла трубку.а где в телефоне делись мой пропущенные,я ж не дура.
День испорчен,денег нет,товара нет,и теперь мне надо думать где взять деньги,чтоб пойти скупиться.
Зачем внедрять то,что не доработано?